На які типи транспортних засобів можливо встановити систему Monitoring GPS?

Бортове обладнання Monitoring GPS може бути встановлено не тільки на автомобіль, але і на будь-який рухомий або нерухомий об'єкт. Це може бути: легковий/вантажний транспорт, катер, баржа, тепловоз, дизель генератори, поливальні помпи (водокачки), крани, екскаватори - загалом все, що споживає паливо.

Головне - наявність на об'єкті електрики, але навіть якщо її немає, то ситуація вирішується.

На яких об'єктах можна контролювати паливо?

Контролювати можна на всьому, що споживає паливо. Єдине обмеження - економічна доцільність. Однозначно системи контролю виправдовують себе на вантажних автомобілях, а ось легкові простіше контролювати за нормами витрат, так як величина споживання у них стабільна.

Установка датчиків рівня палива (ДРП) дає прийнятні результати при глибині бака більше 25 см.

Витратоміри проточного типу можна ставити на агрегати з мінімальною витратою від 3 л/год.

Чи потрібно спеціальне обладнання для диспетчера?

Ні. Звичайний офісний комп'ютер і лінія зв'язку з Інтернет. Бажаний великий монітор (більше 19 дюймів)

У разі цілодобової роботи декількох диспетчерів додатковою зручністю може бути настінний екран з великою діагоналлю.

Скільки часу займає установка обладнання на машину?

Monitoring GPS без контролю палива - 1 година.

Monitoring GPS c контролем рівня палива (ДРП) - 4 години.

Monitoring GPS c контролем рівня палива (ДРП) в 2-х баках - 6 годин.

Monitoring GPS з проточним витратоміром - від 2 до 8 годин.

Установка проводиться або на наших СТО, або на території замовника при дотриманні наступних умов:

замовник повинен забезпечити:

- безперешкодний доступ фахівців до центральної частини паливного бака.

- у холодну пору року теплий (більше 16 градусів за Цельсієм), освітлений бокс.

- у теплу пору року навіс від дощу і освітлення.

Наші фахівці забезпечені автономним інструментом і генераторами, таким чином, ми не вимагаємо наявності точки електроживлення.

При установці датчиків рівня палива замовник повинен надати транспорт з повним паливним баком і ємності для зливу палива. Тарировка проводиться послідовним заповненням порожнього бака віднормованими порціями палива до горловини. У випадках коли відстань між верхньою поверхнею бака і кузовом не дозволяє виконувати роботи, замовник повинен виконати демонтаж і монтаж бака своїми засобами і забезпечити вільний доступ до центральної частини бака.

Де (за яких умов) працює система?

Система GPS-моніторингу використовує систему глобального позиціонування GPS/Glonass для визначення координат і GSM зв'язок для передачі цих даних на сервер.

GPS працює тільки під відкритим небом.

GSM працює у всіх населених пунктах і уздовж транспортних магістралей. Однак навіть якщо зв'язку немає, бортове обладнання продовжує фіксувати місце розташування, швидкість, напрямок руху, показники датчиків рівня палива і зберігає ці дані у внутрішню пам'ять. При появі зв'язку з базовою станцією мобільного оператора всі накопичені дані будуть передані на сервер. Таким чином, ризик втрати дані мінімальний.

Чи можна спотворити дані системи Monitoring-GPS?

Підмінити дані про пересування на недостовірні - неможливо. Можна відключити систему шляхом фізичного псування, відключення від проводки, накриття антен радіо непрозорими матеріалами і т.п. Однак при цьому будуть порушені пломби і зовнішній вигляд блоків системи, а диспетчер негайно отримає інформацію про те, що транспортний засіб не виходить на зв'язок. Далі перевірка, звичайно, перевірка транспортного засобу, виявлення поломки/псування, адміністративні заходи.

Та ж сама ситуація виникне і при застосуванні GPS/GSM - «глушилки».

Диспетчер при цьому зв'яжеться водієм і з'ясує поточну ситуацію і місцерозташування в телефонному режимі, що ймовірно змусить водія задуматися: «А чи варто ризикувати і йти в «лівий» рейс? Адже тепер є ймовірність виїзної перевірки та/або пильної уваги керівництва».

Чи можливий контроль кількості пасажирів на маршрутному транспорті?

До системи Monitoring-GPS може бути підключений датчик, який формує звіт про вхід/вихід пасажирів з транспорту. Детальний опис контролю пасажиропотоку дивіться в розділі "Рішення".

Які рішення застосовні для кар'єрної техніки?

На кар'єрну техніку для контролю палива краще встановити проточні витратоміри, так як техніка тривалий час може працювати під великими кутами нахилу. Однак в разі, коли втручання в паливну систему небажано, можна використовувати і датчики рівня по 2 на бак, для компенсації нахилів.

Як довго дані про пересування транспорту зберігаються в системі?

За умовами договору, ми зберігаємо дані не менше 1 року, однак ємність дискових масивів наших серверів дозволяє нам не видаляти дані з бази з 2007 року по сьогоднішній день.

Як довго бортовий контролер може записувати дані у внутрішню пам'ять?

На даний момент, найдовший кругорейс, збережений в пам'ять бортового контролера з показаннями 2-х датчиків рівня палива, склав близько 11 000 км і 19 діб (Київ - Алмати - Ташкент - Київ, з тривалими стоянками в Алмати і Ташкенті). По поверненню в Україну всі дані по рейсу були передані на сервер.

Чи можна підключити до системи Monitoring-GPS таксометр і передавати диспетчеру зайнятий/вільний по кожній машині автопарку?

Так можна. Більш того, якщо автопарк не обладнаний таксометрами, то існує бюджетне рішення для передачі сигналу зайнятий/вільний в режимі реального часу.

Машини на карті будуть виділятися червоним/зеленим кольором.

Чи можна за допомогою системи Monitoring-GPS боротися з «накруткою/скруткой» одометра?

Реальна похибка одометра навіть без «накрутки» може досягати 10%, так як враховується оборот колеса, і впливає на цю похибку дуже багато - від тиску в шинах до зносу гуми. Контроль пробігу даним GPS не зазнає впливів цих факторів і має похибку 0,5% на трасі і до 2% в щільній забудові. А враховуючи, що дані відразу надходять на сервер, маніпулювати з ними можливості не буде.

Чи можна протестувати систему Monitoring-GPS для прийняття рішення про впровадження?

Передбачено тестування терміном 1 місяць. Ви вносите заставу в розмірі вартості бортового обладнання і оплачуєте монтажні роботи. Поверненню підлягає тільки вартість обладнання.

Чи потрібно купувати SIM-карту?

У нас є пакети обслуговування як з нашим GPRS-трафіком, так і без нього.

Що краще: web-інтерфейс або локальне диспетчерське програмне забезпечення?

На поточний момент між даними технологіями немає функціональної різниці. Абсолютно все, що є в локальному програмному забезпеченні, є і в браузерній версії (веб-інтерфейсі).

Для браузерної версії необхідно підключення до інтернету в процесі роботи з системою, але, благо, Інтернет в Україні зараз доступний всім.

Сформовані звіти зберігаються на локальному комп'ютері. У вас немає необхідності стежити за оновленнями і ви не прив'язані до конкретного робочого місця.

Так, на нашу думку переваг у локальній версії вже немає.

Скільки коштує система Monitoring-GPS і як швидко вона окупається?

Комплект обладнання може коштувати від 200 до 1000 USD в залежності від цілей і завдань.

Після установки устаткування, зазвичай відбувається наступне:

- до 20% зменшення пробігу за рахунок виключення нецільового використання транспорту;

- до 30% зменшення витрат на паливо;

- поліпшується дисципліна праці;

- зменшуються витрати на ремонтні роботи.

Приблизний економічний розрахунок.

Кількість транспорту: 10 DAF 95.

Проблема:
Нецільове використання ТЗ, зливи палива.

1. Витрата палива:
На один ТЗ:

Фактичний пробіг до впровадження системи Monitoring-GPS
12 000 км/міс.
Фактичний пробіг після впровадження системи Monitoring-GPS
9 500 км/міс.
Різниця в пробігу:
12 000 - 9 500 = 2 500 км/міс.
Витрата палива нормована - 30 л/10 км.
Вартість палива - 10 грн/л.
Економія палива: 2 500 км/міс. х (30 л/100 км) х 10 грн/л = 7 500 грн/міс
На 10 ТС:

Різниця в пробігу:
2 500 км/міс. = 25 000 км/міс.
Витрата палива нормований - 30 л/100 км.
Вартість палива - 10 грн/л.
Економія палива: 25 000 км/міс. х (30 л/100 км) х 10 грн/л = 75 000 грн/міс.

2. Втрачений прибуток від експлуатації ТЗ:
Пробіг до списання - 2.000.000 км
Термін служби - 10 років.

Термін експлуатації без системи Monitoring-GPS
2 000 000 км / 12 000 км / міс = 13 років 10 місяців.

Термін експлуатації з системою Monitoring-GPS
2 000 000 км / 9 500 км / міс = 17 років 6 місяців.

Скорочення терміну експлуатації: 3 роки 8 місяців.

Середній прибуток від 1 ТЗ в рік: 1 500 000 грн.

Втрачений прибуток від експлуатації 1 ТЗ: 5 500 000 грн.
Втрачений прибуток від експлуатації 10 ТС: 55 000 000 грн.

3. Амортизаційний період:
Цільовий пробіг відрізняється від загального за рахунок нецільового використання ТЗ.

На знос ТЗ також впливає некоректна експлуатація автомобіля, неоптимальний вибір маршруту, дорожнього покриття.

Норма амортизації На = Спб/Lн, де:

На - норма амортизації;
Спб - первинна балансова вартість;
Lн - нормативний пробіг до списання.
На = 1,03

Сума амортизації А = Lp х На, де

Lp - пробіг за розрахунковий період
До впровадження системи Monitoring-GPS
А = 12 000 х 1,03 = 12 360 грн/міс.

Після впровадження системи Monitoring-GPS
А = 9 500 х 1,03 = 9 785 грн/міс.

Скорочення експлуатаційних витрат на 1 ТЗ: 2 575 грн/міс.
Скорочення експлуатаційних витрат на 10 ТС: 25 750 грн/міс.

Підсумок
За 1 місяць:

Економія на паливі з автопарку: = 75 000 грн/міс.
Скорочення експлуатаційних витрат з автопарку: 25 750 грн/міс
За 1 рік:

Економія на паливі з автопарку: = 900 000 грн/рік.
Скорочення експлуатаційних витрат з автопарку: 309 000 грн/рік
І це в тому випадку, якщо норма витрати чи не завищена.

Отже, де ж ваші мільйони?

Чи можна використовувати Monitoring-GPS як систему, що запобігає крадіжкам авто?

Ми однозначно не позиціонуємо нашу систему як систему запобігання. Так, вона може зіграти позитивну роль у виявленні і поверненні транспортного засобу, проте це далеко не гарантія безпеки, особливо проти професіоналів. Але, повторимося, це ще одна перепона на шляху зловмисників.

Що таке система GPS з технічної точки зору?

GPS (GlobalPositioningSystem - глобальна система позиціонування, читається Джі Пі Ес) - супутникова система навігації, яка забезпечує вимірювання відстані, часу і визначає місцерозташування. Дозволяє в будь-якому місці Землі (не включаючи приполярні області), майже при будь-якій погоді, а також в космічному просторі поблизу планети визначити місце розташування і швидкість об'єктів. Система розроблена, реалізована і експлуатується Міністерством оборони США.

Спочатку GPS - глобальна система позиціонування, яка розроблялася як чисто військовий проект. Але після того, як у 1983 році в повітряний простір Радянського Союзу вторгся літак Корейських авіаліній і був збитий через дезорієнтацію екіпажу в просторі, президент США, дозволив часткове використання системи навігації для цивільних цілей. Щоб уникнути застосування системи для військових потреб точність була штучно погіршена.

Система складається з 24 супутників з висотою орбіти 22 000 км і 10 наземних станцій спостереження.

Чи можу я контролювати пересування контейнерів?

На кораблі тільки в тому випадку, якщо ваш контейнер виявиться в самому верхньому ряду.

На автотранспорті і на залізниці - без проблем.

Чи можна використовувати дані з CAN-шини для контролю палива?

Так це можливо, але потрібно розуміти, що дані в CAN-шину надходять від звичайного поплавкового датчика.

Чи можна контролювати витрату палива в автомобілях з маленькими баками?

Для Датчиків Рівня Палива (ДРП) важлива глибина, а не обсяг. Виходячи з нашої практики, ми не ставимо ДРП на баки глибиною менше 25 см.

Проточні витратоміри і ультразвукові датчики не мають цього обмеження і дають хороший результат.

FAQ Датчики рівня палива

На які види техніки можна ставити Датчики Рівня Палива (ДРП)?

ДРП можна поставити на будь-яку, техніку: рухливу і нерухому, де потрібно контролювати витрату палива, в тому числі генератори, електростанції, компресори, тепловози, річкові та морські судна. У випадках, коли техніка працює під великими кутами нахилу, рекомендується установка двох датчиків для компенсації коливань палива.

Чи можуть виникнути проблеми в роботі двигуна після установки ДРП?

Перебоїв у роботі двигуна через установки ДРТ бути не може, тому що не відбувається втручання в паливну систему.

Чи варто ставити ДРП в кінці сезону, адже техніка півроку не буде використовуватися?

Правильність приказки «Готуй сани влітку» поки ніхто не спростував.

Які основні причини виходу ДРП з ладу?

В основному це спроби вивести систему з ладу навмисне: псування запобіжника, обривання проводів, псування роз'ємів і т.п. Захистити систему від прямого вандалізму вкрай складно і дорого, проте ми пломбуємо всі важливі точки системи, що робить факт саботажу легко доказовим. Що робити, керівник знає, а факти у вас будуть.

Які переваги ДРП порівняно з проточними витратомірами?

Проточні витратоміри більш точні, це безперечно. Однак з огляду на вітчизняні реалії, а в першу чергу якість палива і суворі зими, можливі перебої в роботі двигуна аж до зупинки ТЗ. Наприклад, в зимовий час витратомір може швидко покритися зсередини парафіном, що в кращому випадку спотворить свідчення, в гіршому - призведе до втрати потужності і зупинки двигуна.

Проточний витратомір - пристрій, який не відноситься до класу «поставив, не обслуговую, працює». Він вимагає регламентного обслуговування: повірок, регулярних замін фільтрів.

Датчики рівня палива (ДРП) не несуть в собі подібної загрози, вони показують фактичний рівень палива в баку, обсяги заправок і зливів, а не тільки витрати, що істотно спрощує облік ПММ.

Яка похибка у штатного (поплавкового) датчика?

Похибка штатного датчика може становити до 10% і навіть більше в разі сильного механічного зносу шарнірної частини. Але нарікати за це виробникам нема за що, штатний датчик покликаний дати водієві знати, коли потрібно заправитися, не більше того.

Чи впливає деформація бака на точність показань ДРП?

У разі якщо деформація була проведена після установки і тарировки, то похибка буде дорівнювати обсягу деформованої частини бака. Якщо деформація велика, то необхідно провести перетарировку бака.

Чому показники залишків по штатному датчику можуть відрізнятися від показань ДРП?

Однозначно - ДРП точніше. Основне призначення штатного датчика - інформувати водія, коли пора заправлятися і який у нього приблизний резерв по пробігу.

Як позначаються коливання рівня палива в баку на точності ДРП?

Коливання рівня палива згладжуються за допомогою різних апроксимацій і усереднень. Математичний апарат дозволяє досить успішно фільтрувати хвилювання палива в баках. У випадках, коли техніка працює в складних і специфічних умовах - їзда по пересіченій місцевості, бездоріжжю, робота в кар'єрах під великими нахилами - рекомендується ставити 2 ДРП для компенсації великих коливань.

Чому показання ДРП можуть бути вище, ніж належить за нормою?

Використання ДРП дозволяє отримати точну реальну витрату палива, перевищувати норму він може з різних причин: знос паливної апаратури, експлуатація в режимі перевантажень, в результаті дій водія націлених на дискредитацію системи.

У нашій практиці неодноразово спостерігалося наступне: після установки водій постійно їздив на знижених передачах, не глушив мотор в черзі на завантаження. Мета - завищити норму.

Чому ДРП показує падіння рівня палива вночі, хоча зливу не було?

Це пов'язано з нагріванням і охолодженням палива в робочому циклі транспортного засобу. Добова різниця температур палива в баку може становити до 25-30 ° С.
У період нічної стоянки паливо нагріте «обраткою» остигає, зміна температури дає зміну рівня палива на 1,5%, що і фіксує датчик. Дана похибка легко виключається в звіті по заправкам і зливам.

У якому технічному стані повинна бути техніка для установки ДРП?

Головне, щоб був бак і електроживлення. Наші фахівці проведуть оцінку якості роботи генератора і при необхідності встановлять систему електрозахисту, стабілізації. Для старої, а особливо для старої вітчизняної техніки, стабілізація електроживлення обов'язкова!

Чи потрібно проводити обмір геометричних розмірів баків перед замовленням системи?

Перед монтажем нам необхідно повідомити глибину і обсяг бака. Тарировки ми проводимо на місці установки за допомогою спеціальної, відкаліброваної апаратури.

Що буде з ДРП, якщо на нього повісити магніт?

Він стане ДРП з магнітом! Але на показниках це ніяк не позначиться.

Оцінити:
Читайте також
GPS-трекер для Android
26.10.2021

Система " TrackME" допоможе поліпшити продуктивність праці" польового " персоналу, підвищить якість обслуговування клієнтів і поліпшить дисципліну на підприємстві.


Персональний контроль, програми gps моніторингу
25.10.2021
МожливістіУ деяких сферах діяльності моніторинг і відстеження пересування співро..
Контроль автопарку: в яких галузях потрібен
26.10.2021

У якому бізнесі рішення Monitoring-GPS грає одну з головних ролей? ВІдповідь в цьму тексті! 

Для чого потрібен пошуковий маяк?
21.10.2021
Маяк-закладка - останній рубіж захисту - він дозволить знайти Ваш автомобіль, коли його вже викрали.
Як обрати відеореєстратор для фури
16.11.2021

Зараз обходитися без відеофіксації перевезень небезпечно як для власників, так і для водіїв вантажних автомобілів.
Відеореєстратор - ваш помічник і захисник. Це очі і неупереджений свідок всього, що відбувається на дорозі і в вантажному відсіку.

Розрахувати вартість
Розрахувати вартість
Розрахувати вартість
Замовити дзвінок
Купить в 1 клик