Гарантія та повернення
Умови гарантії, повернення і обміну
Всі товари мають офіційну гарантію виробника.
На усі товари нашого магазину надається гарантія від 6 до 36 місяців за умовами конкретного виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет магазину "Monitroing-GPS".
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.
Згідно «Закону про захист прав споживача» покупці мають право повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
Витратні матеріали, кабельна продукція і програмне забезпечення поверненню не підлягають.
При поверненні товару має бути збережено:
- повна комплектація товару
- цілісність і всі компоненти упаковки
- наклейки, ярлики, пломби
- заводське маркування
Не рабочий товар змінюється після висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін або повернення товару здійснюється в нашому офісі за адресою: Київ, пр. Визволителів, 17. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.
Гарантійний ремонт товару.
Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється за наявності заповненого гарантійного талона виробника або гарантійного талона "Monitroing-GPS". У гарантійному талоні вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
Якщо в гарантійний період виріб придбане у нас вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано - ми обміняємо товар на аналогічний.
Для цього необхідно надати:
- товар в повній комплектації
- гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
- висновок сервісного центру
Відмова від гарантії можливий при:
- порушення схоронності гарантійних пломб
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару
- неправильного заповнення гарантійного талона
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- випадкові і навмисні фізичні і електричні пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом)
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів)
- ушкодження, викликані аварійним підвищеним або зниженим напругою мережі живлення
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів