Щоденний контроль персоналу і транспортних засобів впевнено входять в наше життя і стають все більш актуальними для кожної компанії і пересічної людини, переходячи з ряду дорогих приладів в доступні і даючи безумовну конкурентну перевагу для бізнесу.

Для початку коротко опишемо саму систему.

Система Monitoring-GPS складається з двох основних компонентів: GPS-терміналу і датчика рівня палива (ДРП).

Таким чином є теоретична можливість впливу на кожен з цих модулів як окремо так і в загальному.

Варіанти втручання в роботу GPS-терміналу

На даний момент на ринку представлено безліч моделей GPS-терміналів, в основному вони представляють невелику коробку з електронним обладнанням та вбудованим резервним акумулятором (в зовсім бюджетних рішеннях його може не бути). Загальна схожість: всі GPS-термінали передбачають підключення до бортового електроживлення транспортного засобу і використовують GSM-мережу для передачі даних, а GPS (Глонасс) приймач для визначення координат розташування.

Використовуючи накопичений досвід, наші фахівці завжди пломбують основні точки можливого втручання в GPS-термінал і міфи про те, що потрібно на певний час дістати SIM-карту, а потім поставити її на місце, нездійсненні по ряду причин.

По-перше, для того щоб вийняти SIM-карту потрібно зірвати пломбу - ось вам і доказова база для адміністративних стягнень, а по-друге, навіть без SIM-карти прилад фіксуватиме всю інформацію про рух ТЗ і показники датчиків, а після того як SIM-карта повернеться на законне місце, весь цей «компромат» буде переданий в диспетчерське ПЗ. 

Особливо «творчі» і волелюбні особистості йдуть навіть на такі відчайдушні вчинки як:

- заливання приладів водою або іншою рідиною (наші прилади, до речі, мають ступінь захисту IP 67, якраз від таких посягань), однак якщо особливо завзяті таки зуміють щось залити всередину блоку, то по стану внутрішніх елементів, установники відразу ж вкажуть керівництву експлуатуючої компанії на те, що прилад був залитий навмисне, що робити з такою інформацією, грамотний керівник прекрасно знає.

Наприклад: звільнення по не найкрасивішій статті КЗпП, та ще й матеріальна компенсація за заміну приладу.

У підсумку: методи впливу на GPS-термінал - відвертий вандалізм.

Лінії підключення до бортової проводки автомобіля, зовнішні антени - все пломбується клейкими контрольними стрічками з нашим логотипом. Як тут можна спробувати обдурити?

Поширена думка серед зацікавлених осіб - вимкнути живлення (вийняти відповідний запобіжник), і думається, що можна з'їздити у своїх справах після чого включити його і робити чесний вигляд.

Сюрприз! У блоці знаходиться вбудований акумулятор, який буде підтримувати працездатність системи до двох діб, а сигнал про відключення зовнішнього живлення буде переданий диспетчеру. Всі дроти терміналу підключаються до борту через спеціальні ножові клеммники, які як згадувалося вище - пломбуються.

Тепер антена. Варіант з відключенням антени згідно з абзацом вище відпадає, знову ж пломба і синал NO GSM/GPS диспетчеру.

Але може прийти на розум інший метод - екранувати антени, накривши їх металевим предметом або фольгою, зв'язок повинен пропасти, але і тут сюрприз: GPS-приймач дуже високочутливий пристрій, і ефект буде наступним - зменшиться кількість видимих ​​супутників, замість 12 супутників ми будемо бачити 4, однак приладу і цієї кількості достатньо для визначення координат. Ну а якщо таки занадто добре укутають, то диспетчер одразу побачить нештатну ситуацію. Далі дзвінок водієві, навідні запитання і як правило:

Вуаля, ми знову на екрані!

Так само хочемо відзначити, що наші GPS-термінали можуть накопичувати в пам'яті дані про тисячі (навіть десятках тисяч) кілометрів пробігу і як тільки з'явиться зв'язок, вся інформація надійде диспетчеру.

Як ще можна вивести антени з ладу? Залишається тільки ламати фізично і придумувати правдоподібні пояснення.

Високотехнологічний метод - широкосмуговий генератор перешкод, в народі - «глушилка». Вплив проводиться без втручання в систему, але при активації в безпосередній близькості, наприклад в кабіні автомобіля - цей пристрій глушить GPS|GSM. Серйозно це системі не загрожує, а диспетчерський центр відразу отримає сигнал NO GSM/GPS і зможе оперативно відреагувати.

Вплив на Датчик Рівня Палива.

Датчик рівня палива (ДРП) - конденсатор змінної ємності, що складається з вимірювальної системи і двох концентричних трубок. Вимірювальна частина виконана антивандально і залита бензостійким компаундом, що виключає вплив на радіоелементи будь-яких нафтопродуктів. Кришка і роз'єм мають необхідні елементи для пломбування.

Способи впливу:

Переполюсовка і замикання проводів інтерфейсного кабелю.

Результат - тимчасова втрата працездатності системи, так як в наших ДРТ вбудований захист від переполюсовки живлення та імпульних навантажень. Ну і знову ж таки, для цих дій потрібно або розкрити пломби, або пошкодити кабель.

Пробують поливати окропом холодний датчик, але цей спосіб не працює.

Корпус ДРП або металевий і він відразу скидає тепло на метал паливного бака, або вуглепластиковий, його нагріти практично неможливо - пластик дуже хороший теплоізолятор.

Спроби зламати вимірювальну трубку датчика.

Датчик встановлений на всю висоту бака, деякі стають на бак і стрибають прогинаючи кришку бака. Однак за технологією установки ДРТ, передбачений технологічний зазор близько 2 см між нижньою частиною датчика і дном бака. Тому пром'яти бак на таку глибину без ознак деформації не вийде.

Бували випадки коли датчик гнули монтуванням через горловину бака. Але ці дії приховати і назвати випадковими не вийде. Результати всіх маніпуляцій буде видно, а версії про те як таке могло трапитися будуть дуже цікавими для керівництва.

Злив палива з «обратки», дозволяє «грамотно» обдурити практично будь-яку систему контролю, яка використовує датчик рівня палива. Паливо відбирається повільно і рівномірно, система не зможе автоматично ідентифікувати злив, але середня витрата в звіті і крутизна графіка витрати, однозначно виведуть на «чисту воду».

Стандартний варіант - врізання трійника зі штуцером малого перетину, і маленьким потоком пальне біжить в підвішену каністру. У такій ситуації диспетчер зверне увагу на підвищену середню витрату, а механік в результі перевірки на маршруті зафіксує необхідні факти.

У підсумку: при правильному підході до такого потужного інструменту контролю як Monitoring-GPS, термін окупності системи складає 2-3 місяці, а далі йде економія коштів і поліпшується дисципліна праці. А це одне з ваших конкурентних переваг на ринку.

Оцінити:
Читайте також
GPS-трекер для Android
26.10.2021

Система " TrackME" допоможе поліпшити продуктивність праці" польового " персоналу, підвищить якість обслуговування клієнтів і поліпшить дисципліну на підприємстві.


Персональний контроль, програми gps моніторингу
25.10.2021
МожливістіУ деяких сферах діяльності моніторинг і відстеження пересування співро..
Контроль автопарку: в яких галузях потрібен
26.10.2021

У якому бізнесі рішення Monitoring-GPS грає одну з головних ролей? ВІдповідь в цьму тексті! 

Для чого потрібен пошуковий маяк?
21.10.2021
Маяк-закладка - останній рубіж захисту - він дозволить знайти Ваш автомобіль, коли його вже викрали.
Як обрати відеореєстратор для фури
16.11.2021

Зараз обходитися без відеофіксації перевезень небезпечно як для власників, так і для водіїв вантажних автомобілів.
Відеореєстратор - ваш помічник і захисник. Це очі і неупереджений свідок всього, що відбувається на дорозі і в вантажному відсіку.

Розрахувати вартість
Розрахувати вартість
Розрахувати вартість
Замовити дзвінок
Купить в 1 клик