GPS та GSM антени | Внурнішні |
Тип живлення | 12-24В |
Стандарт передачі даних | GSM 850/900/1800/1900 |
Канали зв'язку | GPRS, SMS, Bluetooth для настройки |
Клас GPRS | 12 |
Тип навігаційної системи | GPS/ГЛОНАСС |
Акселерометр | є |
SIM-картки | 2 |
Напруга живлення | 5В |
Пам'ять | 130 000 записей |
Вбудований акумулятор | 1300 мАч |
Робоча температура | від -30 °С до +70 °С |
Габарити (ШхДхВ) | 87х65х42 |
Маса | 100 г |
LED-індикатор | Так |
GPS-трекер може бути встановлений на вантажівку, фуру, автобус, маршрутку, спецтехніку, трактор, комбайн, іншу агротехніку.
Ми пропонуємо не просто обладнання, а комплексне рішення:
- професійний підбір обладнання,
- монтажні роботи в будь-якій точці України за 48 годин,
- програма для моніторингу в реальному часі як в Україні, так і за кордоном.
Працюємо з 2007 року і вже встановили 7000+ комплектів для більш ніж 600 клієнтів!
Не знаєте, як обрати GPS-обладнання для контролю вашого автопарку? Залиште заявку, і ми зробимо це за вас!
GPS-трекер Cargo Unit - автономний персональний GPS трекер.
GPS-трекер Cargo Unit призначений для відстеження переміщень людей, транспортних засобів, тварин та інших об'єктів.
Cargo Unit - автономний GPS трекер українського виробництва, зібраний на базі сучасних електронних компонентів, які відповідають світовим стандартам та гарантують якісну роботу обладнання протягом багатьох років.
Компактні розміри пристрою та тривалий час роботи від вбудованої батареї робить GPS-маяк Cargo Unit чудовим інструментом контролю пересування.
GPS-маячок Cargo Unit збирає дані про місцезнаходження та історію пересування об'єктів і передає їх на сервер GSM-каналом використовуючи для цього SIM карту оператора зв'язку.
Всі пристрої виробника мають можливість віддаленої установки (смс-команда, gprs-команда, bluetooth) та автоматичне оновлення прошивки FOTA.
Режими роботи Cargo Unit
- Режим «завжди на зв'язку». Трекер завжди на зв'язку, економія енергії відключена. Заряду АКБ у такому режимі вистачить на 12-24 години.
- Режим «на зв'язку лише у русі» (рекомендований режим). Трекер завжди на зв'язку тільки в русі, а на стоянці йде в глибокий сон. Управління приладом здійснюється за трьома осьовими акселерометрами, даний режим економить енергію споживання і дозволяє миттєво реагувати на початок руху. Заряду АКБ у такому режимі вистачить на 24 – 120 годин.
- Режим "маяка". Трекер перебуває в режимі глибокого сну, виходить з нього за таймером, відправляє координати і знову йде в сон. Заряду АКБ вистачить від кількох днів за кілька місяців, залежно від режиму.
Cargo Unit обладнано технологією, яка дозволяє йому працювати в режимі маяка з подальшим переходом у режим функціонування системи відстеження руху. На корпусі розташована кнопка SOS, яка виключає помилкові натискання в кишені, сумці або руці. При натисканні кнопки трекер відправляє тривожне повідомлення на сервер, після чого виконується:
- Реєстрація події на сервері моніторингу
- Надсилання SMS повідомлення на запрограмовані номери телефонів
- Надсилання координат трекера
Додаткові особливості Sinotrack 905
- кнопка SOS
- три режими роботи
- компактний розмір
- вбудований акумулятор
Програма для моніторингу
Скористайтеся нашою програмою для моніторингу місця розташування транспорту, швидкості руху, зупинок та інших параметрів.
Має відкритий протокол обміну даними. Сумісний з усіма популярними системами GPS-моніторингу: Wialon, Fort, Orange GPS trace, що дозволяє вам вільно вибирати постачальника послуг моніторингу.
Монтаж
Замовте комплексну послугу моніторингу, і ми встановимо все необхідне обладнання на ваш транспорт!
Якщо ви плануєте самостійно встановити трекер на ваше авто, ми надамо вам інструкцію з монтажу.
Комплектація
- GPS-трекер Cargo Unit;
- Документація.